Monday, 13 January 2014

Realiti Kehidupan .


2013 Sudah lama melabuhkan tirai nya . terdapat pelbagai kenangan dan coretan kehidupan yang saya sudah lalui , adakalanya berlaku perkara yg baik tpi adakalanya jgak sy bnyak menghadapi detik2 yg mencemaskan dan meriuhkan sanubari kehidupan saya , tampaknye Kehadiran 2014 banyak memberi inspirasi kepada saya untuk melangkah jauh menuju ke medan kejayaan yang akan sy lalui tidak lama lagi , pelbagai kisah dan pengembaraan yg sy ramal agak sedikit tercabar akn berlaku pada tahun ini ,

tuan puan serta adik kakak sekalian ,  ingatkan saudara sekalian pd cik ana , ingatkan lagi anda tntang kisah percintaan kami , seperti yang tidak terduga , 


                                         kisah kami telah berakhir pd akhir tahun 2013 . peristiwa ini bnyak menyedarkan 
                                         diri sy agar sntiasa tabah dlm menghadapi dugaan hidup .

                                         2014 kali ini , saya ingin menceritakan perihal seorang gadis yang sy sudah                                                    perlahan lahan menyukainya ,, wlaupun kali cnta sy sering kali diuji namun sy                                                berdoa agar sy akn tetap bersabar agar kali ini kisah kami berdua dapat                                                        dikekalkan hingga ke hujung nyawa sy .

                                         nk tgk wajah kekasih hati qma ? jap2.. qma tgh loading.. tnggu ye !! :D 

Saturday, 27 July 2013

qEma N AnA

asalamualaikum awq , kali ni sy tujukan khas utk awq ,

Farahana sy rindukan awq .
setiap malam sy selalu teringatkan awq ,
setiap waktu hati saya mengenangkan awq ,

knapa mesti awq ,
knapa mesti awq , npe ?

jwpan nya ,.

awq insan yang baik di hati sy ,
awq terlalu baik utk sy ,
bagi sy awq ni comey , haha ..
dan yang paling penting ,
sy sangat m'cintai awq ,

tu je utk mlm ni . sy hrap kita akan kekal sopmo-2 dan sy nk awq slalu tersenyum bhgia ..
in sha allah suatu hari nnti ,  kita akn dipertemukan ,,, :))




ni video khas sy buad utk awq , wlaupun simple tpi sy hrap awq suka kan ia ,, 
maaf kan sy jika sy  "overacting " tpi ini je cara utk sy tunjukkan awq keikhlasan hati sy , :) 









Monday, 22 July 2013

kenangan kami sepanjang zaman



pelbagai masalah telah kita hadapi bersama-sama , susah senang kita harungi bersama . di saat abe ma sedih mesti adik na akn datang menggembirakan hati abe .

thanks untuk segala nya ye adik na . abe ma sayang adik na sangat-2 . abe ma berdoa bia hubungan kito akan selalu kekal ye dan hidup ku akan sentiasa bahagia .

adik na jangan risau tau . abg ma xakn cari org laen dah ., abe ma nya mahukan adik na sorang je .
doakan bia abe dpt kekal kan perasaan syg abe ni smpai bila-2 kayy ..
hihi abe bahagia sangat2 sekarang .

abe ma doa lagi agar hubungan kito ni akn direstui oleh parents kita masing2 sbb abe ma xnk merosakkan hubungan kekelurgaan jika tidak mendapat direstui ,

kpd adik na disana , belaja elok2 tau . belaja pndai2 nnti dpt jd doktor dan seterusnya boleh rawat hati abe yg sopmo menderita disini , okey la ,m stkat ni dulu warkah abe ma hari ni . abe ma nk prepare g skolah dh . pape pom , abe harap ap yg abe doa ni akn tercapai hendaknya .. asalamualaikum.. :D







                                                   Ni ade la  CDikit gambar yang
                                                                abe nk share ,

Sahabat ~






Andai aku diberikan keajaiban oleh Tuhan..




Maka hal pertama yang akan aku lakukan 


adalah..

Mengukir namamu di setiap pelangi..

Agar semua orang tau..

Bahwa kamu adalah "Sahabat" terbaikku.







weh puak mu ! thanks you sbb jadi sbhgian dalam hdup aku , tnpa sep mu ,, mesti dunia ni xkan bercahaya seperti skrang ......



Dibalik Kata ...I LOVE U..

I = impian ku hanya ingin hidup
bersama
mu..

L = lamunan ku selalu tertuju pada
mu..

O = orang yang ku sayang adalah diri
mu..

V = virus cinta mu telah mencuri hati
ku...

E = engkau memang kekasih idaman
ku..

Y = yang aku tunggu hanyalah diri
mu se
orang..

O = obat rindu ku adalah hidup mu.,

U = untuk mu lah kasih sayang ku
serta cinta
ku...

...I LOVE U...

Friday, 19 July 2013

nothing to say . actually kan , apa yg dy fkir psal sy skrang ?? dia dh lupakan sy ke ?? sy skrang rindu sgt ngan dia ..  rindu sgt .. awq plisss jangan berubah hati ye . sy disini akn sntisa menunggu xkira siang dan malam,,,  ya allah , kau kuatkan hati aku , kau tabahkan jiwa ku utk mengrungi keadaan sbgni , sesungguh ak insan lemah yang senang utk t'tewas ... for 100 time i say .. i gotta miss u nowww... :'( .. plissss remember me kayy .. :'(

Thursday, 18 July 2013

ak hanya luah perasaan aku kt sini je ., ak xnk lontarkan kata2 ak kt kau m ak xnk kau terluka ., ak snggup terluka cam ni tpi ak xnk kau yang terluka ... sementara ni aku akn sabar..

sejujur nya , ak cdeh , aku sunyi , kau bgai xwjud dlm hidup aku . kau pergi mane ? knapa kau mcm nak xnk je ngan aku skrang .adakah sbb rupa paras aku .ak ngaku,,aku memey x sempurna cm org laen, tpi kan. aku ada perasaan ,aku faham erti kesakitan. dan skrang2 ak btul2 merasai  kesakitan skrang ..

kau dah abaikan aku ye ., ok .ak akn sabar kat kauuu ... ak sntiasa sabar dan sedia menunggu penjelasan dari kamu ... pape pom.. ak akn cuba utk mngekalkan hbungan kita ni .. :D :o