Saturday, 31 December 2011

Azam !

masuk je tahun bru ..
mesti ade org yg akn bercerita pasal azam ...
Ade tak sapa sapa yg xde azam di dunia nie..
jgn ckp xde yee ~ semua org mesti ada azam ,..
mcm aq plop ... azam aq tahun nie nak belajar brsngguh -sngguh
untuk mncapai target lulus dan cemerlang dlm spm nnti .. insya allah ! aque pasti akn berusaha,..,

semoga azam aq pd tahun 2012 nie akn mnjdi kenyataan ...

INSYA ALLAH !

(^)_(^) peAcE n0 waRs ~










BYE BYE 2011 !!




bnyak kisah yg manis dan pahit telah ku tempuhi ... bnyak sgt peristiwa peristiwa telah berlaku .. ade yg sedih .. ade jugax yg bhgia ,,, kdg kdg ,,, bila terfikir kan saat saat manis ketika tahun 2011 .. buat hati aque jdi lega ..bahagia dan juga jdg jdg buat aq sedih ..rse mcm nk nngis .. tpi semua tu ....kisah yg sudah lepas dan tak elok dikenang kembali ...




WELCOME 2012 !!
tahun 2012 sudah semakin hampir .. tepat pada pukul 12.00 mlm nie.. tahun 2011 telah tamat titik nya dan bermula permulaan tahun 2012 yg mngkin akn bnyak ranjau nya ... 2012 mngkin akn mnjdi titik permulaan untuk berjaya di masa hadapan... target untuk mencapai kejayaan pd 2013 nie (SPM) pasti tercapai jika pd tahun 2012 nie aq berusaha sebaik mngkin .. insya alllah ..


selamat tnggal 2011 .. dan selamat datang 2012 .. ^_^V ~







Friday, 30 December 2011





Ade sapa sapa yang minat kpOp tak??
kalau korang minat ...group mne yg korang suka ??
mcm aque laa aque minat giler kat b2st beast ..
lagu dy orang best doe !!
skali dgr ..
2 atau 3 kali mesti nk dgr lagi ...
Nie laa group paling aq minat ...
lagu diorang memang terbaek laaaaaaaa